מאמרים

מקום לתוכן לפני מאמרים

מדוע מודדים לולאת תקלה

במתקן או במעגל תקול כאשר מוליך חי מתחבר לארקה בטעות, התוצאה של זרם הקצר לאדמה תהייה גבוה די ליצר קצר או התחממות שתוביל לשריפה. במצב נורמאלי, הפיוז יישרף או מעגל הגנה אחר יפעל, אך יכול להיגרם אסון בחיי אדם ורכוש במידה וציוד הגנה הגיב מאוחר מדי או שהוא לא באיכות גבוה.

קרא עוד »

About Infrared Thermography

תרמוגרפיה היא השימוש במצלמה להדמיה תת-אדומה “לראות” ו”למדוד” את האנרגיה התרמית הנפלטת מאובייקט. אנרגיית חום, או אינפרא אדום, הוא מקור חום שאינו נראה לעין, כי אורך הגל שלו ארוך מדי כדי להיות מזוהה על ידי העין האנושית

קרא עוד »

מצלמות תרמוגרפיות

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות חידוש מעניין ואיכותי בעולם האינסטלציה וזה שימשו במצלמות תרמוגפיות. מצלמות אלו מאפשרות לאינסטלאטורים לראות מה קורה מבעד לקירות מבלי שיצטרכו לחצוב ולפתוח אותם.

קרא עוד »

מצלמות אינפרה אדום

לא מעט אינסטלאטורים מחזיקים באמתחתם, מצלמות אינפרא אדום זאת על מנת שיוכלו למצוא סתימות בצנרת ורטיבות בקירות. שיטה זו שהחלה להיות נהוגה כבר לפני שנים רבות, הפכה להיות סטנדרט בתחום של אינסטלאציה ואיתור נזילות

קרא עוד »

מצלמה תרמוגרפית

כמעט כל אינסטלטור אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות גדול, לא מוותר על האפשרות להחזיק ברשותו מצלמה תרמית. אם בעבר רק חברות שהיו מתמחות באיתור נזילות היו מחזיקות במצלמות אלו הרי שכיום גם אינסטלטורים מהשורה מחזיקים במצלמות אלו. על מנת להבין מדוע זה משתלם להם, נסביר במאמר זה מה זה אומר מצלמה תרמוגרפית ומדוע משתלם להם להחזיק אותן.

קרא עוד »

מעבדת כיול

לא מעט אנשי מקצוע בתחומים שונים, ובפרט תעשיות וכן מעבדות מסוגים שונים עובדים עם מכשירי כיול שונים. מכשירים אלו עוזרים להם למדוד מתחים, עוצמות, פליטות של חומרים מסוימים, ועוד מגוון אלמנטים אשר המדידות שלהם עוזרות להם להחליט כיצד לנהוג וכיצד לפעול באותו מצב.

קרא עוד »
אין עוד פוסטים לטעון