מאמרים

מקום לתוכן לפני מאמרים

מדי LCR

מדי LCR הם מכשירים שבודקים התנגדות, קיבול והשראות. תמצאו אותם בכל קו יצור של מוצרים חשמליים ומערכות חשמליות, בכל מעבדת מחקר ופיתוח שמתעסקת באחד התחומים שמשיק לתחום האלקטרוניקה ולמעשה בכל מעבדת שירות תיקונים בה מתקנים את הטלפון הנייד או המחשב האישי שלכם.

קרא עוד »

דקדות ראוסטטים וריאקים

דקדות, ראוסטטים וריאקים מהווים חלק מאבני הבניין הבסיסיות בכל מעבדת אלקטרוניקה. דקדות (Decade box) הם רכיבים משתנים שמשמשים כמכשיר בדיקה, בדקדה ניתן לכוון את ערך הרכיב בכפולות של עשר. אפשר למצוא שלושה סוגים של דקדות: דקדת סלילים, דקדת נגדים ודקדת קבלים. ראוסטטים הם נגדים משתנים שמיועדים להספקים גבוהים במיוחד ועמידים בפני שריפות עקב זרמים חזקים. ריאקים הם שנאים ייחודים שמסוגלים לעבוד במתח משתנה.

קרא עוד »

אוסילוסקופים

אוסילוסקופ או אוצילוסקופ (ובקיצור ‘סקופ’) הוא מכשיר מדידה בעל צג שמטרתו להציג באופן גרפי אותות של מתח חשמלי. למכשירי אוסילוסקופ שימושים רבים בתעשייה הן במכשירים לאיתור תקלות אלקטרוניות (התצוגה הגרפית מסייעת לבודק המיומן להבין את מהות התקלה); הן בפיתוח והתקנה של מעגלים חשמליים; והן במחקר ביולוגי הנוגע באלקטרופיזיולוגיה ומדידת ערכי מתח ממקור ביולוגי.

קרא עוד »

Introduction 3GHz Spectrum Analyzer

ספקטרום אנלייזר של חברת GW Instek מתאים למגוון רחב של יישומים במחקר ,בפיתוח, שירות ותחזוקה, ייצור, תחומים הקשורים חינוכיים ואחרים לטווח התדרים מ1GHz ל3GHz.

יש תכונות רבות שנועדו לבצע מדידה ביציבות גבוהה מאוד, יכולת נוספת לניתוח אותות ומדידה יעילה יותר

קרא עוד »

What is Visual Persistence Oscilloscope

סדרת GDS-3000 מתקדמת להוביל את משפחת האוסילוסקופים החדשה המכילה באופן מובנה כסטנדרד כלי פיתוח עצמאי הפותח ע”י חברת GW instek , מערכת עצמאית לעיבוד תמונה המשפרת באופן ניכר את יכולת קצב תפיסת צורת הגל, מערכת זו נקראת VPO, (Visual Persistence Oscilloscope)

קרא עוד »
אין עוד פוסטים לטעון