מחולל אותות

לא מעט בעלי מקצוע וכן מפעלים בתעשיות שונות עובדים עם מחולל אותות ומדדים שונים כמו מד בידור ואלמנטים אחרים שמאפשרים להם למדוד מתחים ועוצמות בצריכת החשמל והאנרגיה.

מחולל אותות הוא מכשיר אלקטרוני שיוצר אותות מתח חלופיים לאלה אשר נמצאים במעגלי חשמל. המחוללים מאפשרים ליצור מתחים בצורות גלים שונים, כולל גל ריבועי וגל משולש, וכן ניתן להוסיף להם מתחים מסוגים שונים וכן פולסים חד פעמיים למטרות מגוונות.

בכל מחולל אותות יש מספר אופציות כאמור, החל מבחירת גל, קביעת עוצמות מתח, בחירת תדר מוצא, שינוי במתח יציאה קביעת הדיוטי סייקל, עוצמות מוצא ועוד. חשוב להבהיר שבכל מחולל כזה יש אפשרות חיבור לאוסילוסקופ באמצעות כבל קואקסילי ייחודי. זה מאפשר לבצע בדיקות שונות מעבר למה שהמחולל עצמו יכול לעשות.

כאמור השימוש במחולל אותות הוא רב ולכן גם רצוי לרכוש אותו במקום שמציע אותו למכירה בתנאים טובים, ניתן למצוא מחולל אותות מחיר בתנאים ייחודים וטובים, וזאת בתנאי שהרכישה מתבצעת אצל חברה מקצועית אשר מתמחה בשיווק מוצרים מסוג זה.

בקרב חברות שכאלה ניתן למצוא גם מד בידור כאמור וכן ספק כוח למגוון רחב של מכשירים וכלים, מה שמאפשר שימוש נרחב בנושא לשם סט פעולות שלם הן לצרכים פרטיים ותעשייתיים.

לפני שרוכשים מחולל אותות או ספק כוח, יש לבחון מספר אלמנטים:

ראשית, החברה שמשווקת את המכשירים צריכה להעניק אחריות מלאה עליהם וכן אפשרות לבצע החלפת חלקים בתנאים טובים. החברה צריכה לכלול מעבדת תיקונים זמינה שתעמוד לרשות הלקוחות בכל עת.

שנית, על החברה להציע מדגם רחב של מכשירים וכלים אשר מביניהם אפשר לבחור את מחולל האותות המתאים או הספק הטוב ביותר. רצוי שהחברה תציע מספר דגמים משוכללים יותר או משוכללים פחות במחירים שונים שיתאימו לצרכן באופן ייחודי.

שלוש, על החברה לספק את כל המידע הדרוש על השימוש במכשירים בעת רוכשים אותם וכמובן להדריך כיצד לעבוד איתם אחרי הרכישה.

ארבע, מוטב לרכוש את המכשירים אצל חברה שמתמחה בתחום, חברה רצינית ומנוסה ולא בכל מקום.

לסיום, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, צוות חברת שני טק ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת. אנחנו נשמח לענות לכם על שאלות בנושא, ולעזור לכם לבחור את המכשירים הטובים ביותר עבורכם. כל מה שעליכם לעשות זה להרים אלינו טלפון או לפנות אלינו דרך האתר ואנחנו נענה לכם תוך זמן קצר מאוד.

מחולל אותות

מאמרים נוספים:

דקדות ראוסטטים וריאקים

דקדות, ראוסטטים וריאקים מהווים חלק מאבני הבניין הבסיסיות בכל מעבדת אלקטרוניקה. דקדות (Decade box) הם רכיבים משתנים שמשמשים כמכשיר בדיקה, בדקדה ניתן לכוון את ערך הרכיב בכפולות של עשר. אפשר למצוא שלושה סוגים של דקדות: דקדת סלילים, דקדת נגדים ודקדת קבלים. ראוסטטים הם נגדים משתנים שמיועדים להספקים גבוהים במיוחד ועמידים בפני שריפות עקב זרמים חזקים. ריאקים הם שנאים ייחודים שמסוגלים לעבוד במתח משתנה.

קרא עוד »

מעבדת כיול

לא מעט אנשי מקצוע בתחומים שונים, ובפרט תעשיות וכן מעבדות מסוגים שונים עובדים עם מכשירי כיול שונים. מכשירים אלו עוזרים להם למדוד מתחים, עוצמות, פליטות של חומרים מסוימים, ועוד מגוון אלמנטים אשר המדידות שלהם עוזרות להם להחליט כיצד לנהוג וכיצד לפעול באותו מצב.

קרא עוד »