Introduction 3GHz Spectrum Analyzer

ספקטרום אנלייזר של חברת GW Instek מתאים למגוון רחב של יישומים במחקר ,בפיתוח, שירות תחזוקה, וייצור, כנ”ל לתחומים הקשורים באקדמיה וחינוך לטווח התדרים מ 1GHz to 3 GHz.

יש תכונות רבות שנועדו לבצע מדידה ביציבות גבוהה מאוד, עם יכולת נוספת לניתוח אותות ומדידה יעילה יותר. יציבות תדר 0.0025 ppm  בשילוב עם מנגנון פיזור חום יעיל, ללא עליית טמפרטורה לאורך זמן, כדי לקיים את המדידה היציבה ומדויקת.

מצבי התצוגה הטופוגרפיים וספקטרוגרמה מפותחים בפרפרזה על האות בדפוס טמפרטורת צבע כדי לבצע את התמדת האות והתקדמות זמן.

יכולת מדידות, CSO, SEM, ACPR, OCBW, CNR, CTB, עם סמן מונה תדר 1Hz ופונקציות מדידה אחרות ורבות המסופקות גם כן. פונקציה מחזורית מאפשרת ליצור ולבצע שורה של צעדי מדידה באופן עצמאי ללא חיבור למחשב.

הממשקים הנפוצים ביותר לשליטה בתקשורת מחשב כוללים LXI ,

היום עם מוצר זה GW Instek מספקת את התמורה הטובה ביותר לכסף בתחום מדידות RF.

לפרטים נוספים מומלץ לקרוא את המאמר המצורף

Introduction 3GHz Spectrum Analyzer

מאמרים נוספים:

מוצרי פיתוח לאלקטרוניקה

התעשייה המודרנית מתבססת על מערכות אלקטרוניקה. כמעט כל מוצר או המצאה חדשה נוגעים בצורה כזו או אחרת בתחום האלקטרוניקה. כמו במקרה של פיתוח ותכנון של מכונית חדשה, לא חייבים להמציא מחדש את הגלגל. בתעשיית האלקטרוניקה (שכיום כוללת גם פיתוח וייצור של מערכות לרכב) העיקרון דומה –מאחר שמוצרים שונים והמצאות שונות יתבססו פעמים רבות על אבני בניין דומות, אפשר למצוא היום בשוק חברות שמספקות באופן ייעודי מוצרי פיתוח לאלקטרוניקה.

קרא עוד »

מדוע מודדים לולאת תקלה

במתקן או במעגל תקול כאשר מוליך חי מתחבר לארקה בטעות, התוצאה של זרם הקצר לאדמה תהייה גבוה די ליצר קצר או התחממות שתוביל לשריפה. במצב נורמאלי, הפיוז יישרף או מעגל הגנה אחר יפעל, אך יכול להיגרם אסון בחיי אדם ורכוש במידה וציוד הגנה הגיב מאוחר מדי או שהוא לא באיכות גבוה.

קרא עוד »

About Infrared Thermography

תרמוגרפיה היא השימוש במצלמה להדמיה תת-אדומה “לראות” ו”למדוד” את האנרגיה התרמית הנפלטת מאובייקט. אנרגיית חום, או אינפרא אדום, הוא מקור חום שאינו נראה לעין, כי אורך הגל שלו ארוך מדי כדי להיות מזוהה על ידי העין האנושית

קרא עוד »